Pyörä­kuormaajat

New Holland -pyöräkuormaajat tuovat kuormaamiseen aivan uutta tehokkuutta. Nyt uusi Stage V -mallisto esittelyssä.

Kuormauskykyä moneen tilanteeseen

Viljan, lannan ja muun biomassan käsittely vaativat nykyaikaiselta maatilalta järeää ja tehokasta kalustoa. Puskukapasiteettia ja kiipeämiskykyä tarvitaan, kun käsitellään säilörehua. Pelkkä traktori etukuormaimella ei välttämättä enää riitä tehon ja ominaisuuksien puolesta.

New Hollandin uudet Stage V -moottorilla varustetut D-sarjan pyöräkuormaajat sopivat raskaansarjan tehtäviin. Uusi mallisto on saatava kahdella erilaisella puomistolla, eli Z-Bar-mallina tai Tool Carrier -versiona, jossa on suuntaisvakaimet ja kääntösylinterit aisaston yläpuolella. Z-bar on Suomessa on vakiona korkeammalle ulottuvana pitkäaisaisena Long Reach -versiona.

Alansa parhaassa ohjaamossa yhdistyvät huippuluokan näkyvyys ja tarkka Joystick-ohjaus ohjelmoitavilla käyttöä helpottavilla toiminnoilla. Kuljettaja pysyy aina virkeänä kiireisen rehunteon aikaan sekä parhaan sadonkorjuun sesonkina.

KAKSI VERSIOTA

Tool Carrier

new_holland_pyorakuormaaja_648_21

 

Z-Bar

new_holland_pyorakuormaaja_648_22

 

Ohjaamo

Uuden sukupolven ohjaamo tarjoaa vertaansa vailla olevan näkyvyyden sekä ainutlaatuisen mukavuuden ja turvallisuuden. Uusi leveästi kaareutuva tuulilasi, selkeä digitaalinen kosketusnäyttö, kirkkaat LED-työvalot ja korketasoinen ilmaistuin takaavat kuljettajalle parhaan mahdollisen ajoelämyksen.

Vaihteisto

Mallissa W110D on 4-nopeuksinen automaattinen Powershift-vaihteisto, jonka käyttötapaa on mahdollista vaihtaa koska tahansa manuaaliseen moodiin. Malleissa W130D, W170D ja W190D on vakiovarusteena 5-nopeuksinen Powershift. Siinä  Ecoshift-automatiikka lukitsee momentinmuuntimen yli 8 km/h nopeudesta aina suurimpaan ajonopeuteen asti, jolloin maantiellä ajaminen on tehokkaampaa ja taloudellisempaa.

Moottori

Uusissa D-sarjan pyöräkuormaajissa voimanlähteenä on ECOBlue™ HI-eSCR 4,5 litran tai 6,7 litran NEF-moottori, joka on kehitetty yhteistyössä FPT Industrialin kanssa.

New Holland on suunnitellut D-sarjan pyöräkuormaajat niin, että moottori on reilusti taka-akselin takana, mikä optimoi painonjakauman ilman ylimääräistä “kuollutta” painoa.

Moottorin yhteydessä on Smart Box -jäähdytysjärjestelmä, jäähdyttimet molemmilla sivuilla sekä muuttuvanopeuksinen tuuletin pitämässä ne aina puhtaina.

Voimansiirto

Etuakselin automaattisessa lukossa on tarpeen tullen käytössä 100-prosenttinen pito, ja taka-akselin avoin tasauspyörästö varmistaa, että vääntö jakautuu sinne missä sitä tarvitaan.

Heavy Duty taka-akselit ja niiden 24 asteen oskilaatiokulma varmistavat, että D-sarjan pyöräkuormaaja pärjää vaihtelevassa maastossa ja pitää yllä maksimi vetokyvyn sekä ajamisen vakauden.

background

Tekniset tiedot

background

Esitteet

background

Etsi lähin jälleenmyyjä

Kysy lisätietoja

Täyttämällä viereisellä lomakkeella saat kätevästi yhteyden Agritekiin tai lähimpään jälleenmyyjääsi.

Voit kysyä lisätietoja kiinnostuksen kohteestasi tai sopia siitä esittelyn.