T7 LWB PLM Intelligence - UUTUUS!

Uusi T7.230-T7.300 PLM Intelligence

T7 pitkäakselinvälin mallisarja uudistuu ja uudistuksen yhteydessä on julkaistu kokonaan uusi malli - T7.300. Uudessa T7:ssa on markkinan hienoin ja hiljaisin ohjaamo - melutaso vain 66 dBA. Horizon Ultra-ohjaamon ansiosta uuteen mallisarjaan on helppo ihastua. Uudet ominaisuudet kuten SideWinder Ultra käsinoja ja IntelliView 12 näyttö auttavat sinua olemaan vielä entistä tehokkaampi ja tarkempi.

Katso alta esittelyvideo!

Löydä lähin jälleenmyyjäsi ja kysy lisää!

new-holland-traktori-t7-hd-plm-ohjaamo-648-04

CENTREVIEW TAI INFOVIEW NÄYTTÖ

Traktorissa on digitaalinen mittaristo, joka on sijoitettu joko ohjauspyörän keskelle (CentreView) tai taakse (InfoView). Näytöstä on helppo seurata mm. moottorin kierroksia ja nopeutta tai etukameran kuvaa.

Sidewinder Ultra -käsinoja

Ohjaamon uusi SideWinder Ultra- käsinojan ja monitoimivivun ansiosta työ sujuu entistä paremmin. Monitoimivivulla pystyy ohjaamaan kaikki tarvittavat toiminnot. Käsinojassa on yhteensä kymmenen vapaasti ohjelmoitavaa nappia. Lisäksi on siniset aktivointinapit, joilla saadaan tietyt ominaisuudet aktivoitua lyhyellä painalluksella - pidemmällä painalluksella pääset kyseisen ominaisuuden asetuksiin. Se on helppokäyttöinen ja selkeästi ymmärrettävissä.

T7_LWB_BluePower_StageV_22_G_002[1]
new-holland-traktori-t7-hd-plm-ohjaamo-648-03

Intelliview 12 monitori

12 tuuman IntelliView-värinäytössä traktorin hallinta on viety aivan uudelle tasolle. Sen uudenlaiset, automaailmasta tutut ominaisuudet tekevät ajamisesta ja koko traktorin hallinnasta entistä nautittavampaa.

MyPLM telematiikan ansiosta näyttöön voidaan siirtää MyNewHollandissa tehdyt tehtävätiedostot tai ajolinjat langattomasti. Remote Assistance työkalulla huoltomies pystyy ottamaan etäyhteyttä näyttöön tehdäkseen kalibrointia tai antaakseen asiakkaalle neuvoa.

Ohjaamossa enemmän tilaa

Horizon Ultra on markkinan hiljaisin ohjaamo - melutaso on vain 66 dBA. Ohjaamoa on pidennetty, joten se tarjoaa enemmän tilaa matkustajalle ja runsaasti lisää lattiatilaa kuljettajalle ja apumiehelle. Jäähdytetty 12 litran kylmälokero on sijoitettu kätevästi taittuvan matkustajan istuimen alle, ja sen takana on kannellinen säilytystila sekä USB-latauspiste. Istuimen takana oleva 30 litran säilytyslokero pitää kuljettajan käsimatkatavarat mukavasti ojennuksessa ja ohjaamon oikealla puolella on avoimet säilytyslokerot sekä katon kehyksessä lisäksi avoin verkotettu säilytystila.

Uusi ohjaamon rakenne ja katon muotoilu parantavat näkyvyyttä, minkä lisäksi kamerat sekä edessä että takana valvovat turvallisesti traktorin ympäristöä. Tehokas 20 LED-työvalon paketti ja LED-ajovalot varmistavat näkyvyyden traktorin ympärille ja takaavat työskentelytehon myös pimeinä iltoina.

Ohjaamon jousitus on oletuksena mekaaninen, mutta halutessa voidaan myös valita hydraulinen jousitus, mikä voidaan säätä haluttuun jäykkyyteen.

Auto Command -vaihteisto

Portaattomalla Auto Command -vaihteistolla ajaminen on helppoa, ja liikkeelle päästään yksinkertaisesti vipua liikuttamalla tai ajopoljinta painamalla. Kolmeen nopeusmuistiin voi helposti asettaa minkä tahansa nopeuden välillä 30 m/h ja 50 km/h. Valittua nopeusmuistia vaihdetaan painamalla nappia monitoimivivusta, ja tallennettua nopeutta muutetaan rullaa pyörittämällä. Valittu nopeus näkyy selkeästi värimonitorissa.

Yksi Auto Command -vaihteiston suurista eduista on sen kyky saavuttaa maantienopeudet normaalia alemmilla moottorin kierroksilla. 40 km/h saavutetaan jo kierroksilla 1500 ja 50 km/h vastaavasti kierroksilla 1600 r/min. Polttoainetta säästyy ja ajaminen on mukavampaa hiljaisemman äänen vuoksi.

AKTIIVIPYSÄYTYS
Auto Command -vaihteiston tärkeä turvallisuustekijä on aktiivinen pysäytystoiminto. Kun traktori pysähtyy risteykseen tai mäkeen, vaihteisto estää automaattisesti liikkumisen myös raskailla kuormilla perävaunun kanssa. Liikkeelle päästään uudelleen yksinkertaisesti vipua liikuttamalla tai poljinta painamalla. Pidempää pysäköinti varten sähköinen käsijarru on mukavasti suunnanvaihtajan yhteydessä.

Auto Command -vaihteiston yksi hienouksista on mahdollisuus hyödyntää erilaisia ajotapoja helpolla tavalla:
• AUTO. Vivulla tai polkimella valitaan haluttu ajonopeus, ja Auto Command sovittaa moottorin kierrokset ja vaihteiston välitykset mahdollisimman taloudellisiksi.
• CRUISE. Nappia painamalla traktori ottaa valitun nopeusmuistin suurimman nopeuden ja ylläpitää pitää sen taloudellisimmalla tavalla.
• MANUAALI. Vivusta valitaan kiinteä vaihteiston välitys, ja poljin toimii kaasupolkimena. Vipua liikuttamalla välitys ja ajonopeus muuttuvat.
• VOIMANOTTO. Kun voimanotto kytketään päälle, moottorin kierrokset pysyvät tasaisina kuormituksesta riippumatta. Moottorin kierrokset valitaan käsikaasusta tai kierrosmuistista ja ajonopeus vivusta tai polkimesta

 

Intelligent Trailer Brake System:

T7 mallit voidaan varustaa Intelligent Trailer Brake Systeemillä. Kun kuljettaja nostaa jalan kaasupolkimesta, peräkärry jarruttaa automaattisesti. ITBS vaati pneumaattiset jarrut.

Moottori

T7 LWB mallisarjassa on 6 sylinterinen 6,7 litrainen NEF moottori. Moottoreissa hyödynnetään ECOBlue™ HI-eSCR teknologiaa, jonka FPT Industrial on kehittänyt tiukkojen Stage 5 -päästömääräysten täyttämiseksi. Moottoreissa ei tarvita urean lisäksi pakokaasujen takaisinkierrätystä tai hiukkassuodatinta.  Tehokas pakokaasujen jälkikäsittely takaa, ettei palamisen tehokkuudesta ole tarvinnut tinkiä päästöjen vähentämiseksi, ja tehon tuottaminen taloudellisesti on moottorin ainoa tehtävä. Moottorissa on nykyään 750 tunnin huoltovälit. Lisäksi polttoaine- ja AdBlue säiliö on 18 % suurempi vanhan pitkänakselivälin koneisiin verrattuna - nyt jopa 465 ja 54 litraa. Pakokaasujarru on vakiona.

 

MITÄ ON Hi-eSCR
SCR-moottorista tulevan pakokaasun joukkoon ruiskutetaan lisäainetta nimeltä AdBlue. Pakokaasun ja AdBluen seos siirtyy katalysaattoriin, jossa typen oksidit muutetaan kemiallisen prosessin avulla typpikaasuksi ja vedeksi. Typpikaasu on täysin vaaratonta ja sitä on luonnostaan ilmakehässä 76 %. AdBlue-lisäainetta annostellaan tietokoneen ohjaamana, ja sitä kuluu n. 5 % polttoaineen määrästä. Hi-eSCR on SCR-teknologian uusin kehitysversio.

NEW HOLLAND HI-eSCR-etuja:

  • ENEMMÄN TEHOA JA VÄÄNTÖÄ
    Pakokaasun kierrätys on SCR-moottorissa tarpeetonta, toisin kuin muissa tekniikoissa. Moottori on säädetty optimaaliselle palamiselle, eli ajoitus on säädetty aikaisemmaksi ja palamislämpötila on korkeampi.  Tehoa ja vääntöä saadaan enemmän ja polttoainetta kuluu vähemmän
  • VASTAA KAASUUN HERKEMMIN
    Moottori vastaa kaasuun herkemmin ja vääntömomentti on suurempi. Traktori tuntuu ajossa sekä pirteämmältä että vääntävämmältä, vaikka se kuluttaa vähemmän polttoainetta.
  • YMPÄRISTÖN KUORMITUS VÄHENEE
    Yksi ensimmäisen vaiheen moottori tuotti päästöjä saman verran kuin 100 uutta SCR-moottoria yhteensä. 
  • POLTTOAINETTA SÄÄSTYY
    Uudella tekniikalla merkittävästi pienemmän polttoaineen kulutuksen ansiosta investointi tulee maksetuksi suhteellisen nopeasti takaisin. Vuosittainen säästö polttoaineessa on huomattava.

Hydrauliikka ja voimanotto

Erinomaisella hydrauliikalla ja nostovoimalla, uudella T7:lla työt sujuvat huolettoman helposti. Hydrauliikkatuotto on jopa 170 l/min ja nostovarressa on 10 464 kg:n nostovoima. Viidellä sähkölohkolla ja kahdella keskiventtiilillä, T7:an hydrauliikka on huipputasolla.

Voimanoton nopeuksia on neljä; 540/540E/1000 ja 1000E. Etunostolaitteessa on isoille koneillekin nostovoimaa, jopa 5925 kg. Etunostolaitteen nostaessa/laskiessa etuvoimanotto käynnistää tai pysähtyy automaattisesti.

background

Tekniset tiedot

background

Esitteet (FI)

background

Esitteet (ENG)

background

Etsi lähin jälleenmyyjä

KIINNOSTUITKO?

Täyttämällä vähintään sähköpostisi voit kysyä lisätietoja kiinnostuksesi kohteesta tai sopia siitä esittelyn.